Ont?

Bilden är ett monument för Andra Världs Kriget.
Platsen visar hur Judarna fick lida.
När man gick igenom monument platsen blev man förtvivland, kändes som om det inte fanns något slut,
och att det blev djupare och högre väggar.
Det var nästan som man hörde de plågande skriken efter jälp





Vet inte vad det är, en körtel som svullnat upp på högra sidan av min hals.
(vanligt vid förkyldning, men är inte det)
Men iaf så jag får kämpa att ha huvudet uppe. Så jag gick hem från skolan.


Ont finns många sätt. Ont för ett blå märke, ont för ett benbrott, ont för att tvingas på smärta.
De måste vara de värsta tvingas få smärta för att man är en viss typ av människa!
Vi har ett stor ärr i jorden historia! Andra Världs Kriget (Utrotningen av Judar)
De gjorde många människor ont och är helt oförlåtligt. Men ändå går människor vidare,
för det går inte att stanna kvar i gamla händelser för då går det inte framåt i tänkandet!
Men något som Andra Världs Kriget kommer (hoppas jag) aldrig inträffa igen...



Kommentarer
Postat av: Moa

Åh där har jag me vart... men jag fatta typ inte vad det var.. Vill dit igen nu när jag vet vad det är typ!



Och din blogg är länkad ;)

2009-02-09 @ 16:13:21
URL: http://feversandmirrors.blogg.se/
Postat av: Emma

nu fattar jag inget?

2009-02-09 @ 17:49:33
URL: http://ehnsbilder.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag har också vart DÄR, bland dom där stenblocken, men DÅ förstod jag inte vad det var för stenblock, fattade inte vad dom hade vart för nåt, och NU vil jag dig igen, för NU vet jag att det har varit ett monument för andra världskriget

2009-02-10 @ 17:36:02
URL: http://feversandmirrors.blogg.se/
Postat av: Emma

jasså så du menade;) jag vill dit med.. känns som om jag inte tog det på allvar riktigt men ändå gjorde jag de.. skumt att gå där.. man tänker på sitt eget liv när det representerar ngt så hemskt. så tänker man på sig själv! EGOIST!! XD

2009-02-10 @ 19:59:00
URL: http://ehnsbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0